By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Som prosjektleder og kundeansvarlig i Nepa vil du være ansvarlig for daglig kontakt med noen av våre største kunder, samt at du også vil bli involvert i ulike andre prosjekter – lokalt og internasjonalt.
Du vil få prosjektansvar og håndtere kundedialogen fra a-å mot «dine» kunder. Dette vil bl.a. innebære:
Ditt hovedfokus vil til enhver tid være å sikre at vi leverer innsikt som svarer på våre kunders uttalte forretningsmessige utfordringer. Du vil naturligvis få opplæring og følges tett av erfarne og dyktige kollegaer innen våre fagfelter, og du vil sannsynligvis styrke dine analytiske evner og kommunikasjonsegenskaper gjennom læring i hvert prosjekt du gjennomfører.
Din profil og personlige egenskaper
Vi ser etter deg som liker å holde styr på operative detaljer i et prosjekt, men samtidig evner å forstå helheten i våre kunders utfordringer – både utfra et kommersielt og analytisk perspektiv. Du er flink til å bygge relasjoner, og trives i grensesnittet mot kunde – enten det er å diskutere forretningsmessige utfordringer eller presentere en ferdig rapport. Vi ser gjerne at du har erfaring fra marketing research- og/eller retail fra tidligere, men det er ingen forutsetning. Som person er du selvstendig, positiv, utadvendt og løsningsorientert. Samtidig ligger det i stillingens natur at du må være strukturert, grundig og ansvarsbevisst. For å lykkes i rollen mener vi også det er viktig at du er ydmyk, god til å samarbeide med andre og at du legger stolthet i å yte god service.
Kvalifikasjoner:
I Nepa vil du jobbe med Consumer Science og blir del av et dynamisk miljø i krysningspunktet mellom teknologi, research og «big data». Du blir del av et internasjonalt selskap i sterk vekst med globale ambisjoner, tidsriktige produkter og store merkenavn på kundelisten – norske og internasjonale. Du vil få en sentral rolle på det norske kontoret og muligheten til å utvikle deg i takt med selskapet da vi skal vokse oss mye større i det norske markedet. Det er også stort rom for faglig utvikling ettersom det er mye fokus på kompetanseutvikling internt – både med tanke på spesialisering, men også på tvers av fagområder.
Stillingen er et års engasjement med gode muligheter for rett person. Vi håper at du kan starte 1. august. Søk i dag, vi vurderer søkere fortløpende og har mål om en effektiv prosess.
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Alternativ bransjekategori | Konsulenter / Frie yrker |
Alternativ bransje | Forretningsutvikling / Strategi |
Arbeidsgiver | Nepa Norway AS |
c/o House of Business Henrik Ibsens gate 90 | |
0255 OSLO | |
Nettside | www.nepa.com |
Tiltredelse | 1. august |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 3. juni 2019 |
Tittel | Prosjektleder / Kundeansvarlig |
Sektor | Privat |
Omfang | Engasjement |
Antall stillinger | 1 |
Camilla Bartnes Rådgiver/Prosjektleder camilla@teft.no +4797545597 |
Ole Aleksander Janzso Rådgiver/Partner ole@teft.no +4797774771 |