By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Da en av våre medarbeidere skal ut i permisjon søker vi nå en ny super kollega som kan fylle hennes sko etter beste evne i tiden hun er borte. Som Content Manager kommer du til å bli en del av et velfungerende team på fem personer, bestående av deg, en Marketing Technology Specialist, en Customer & Marketing Analyst, en Campaign Manager og en Marketing Operations Manager. Sammen drifter og vedlikeholder vi Møller Mobility Groups direkte kundekommunikasjon og vi optimaliserer dialogen gjennom hele kundereisen. Vi jobber med hele organisasjonen, med alle våre ulike merker: Audi, Volkswagen, ŠKODA, SEAT samt Volkswagen Nyttekjøretøy og vi har også et nært samarbeid med vårt forhandlernettverk og -kjeder.
Vi ser etter en Content Manager som skal skape og bestille, samt forbedre og vedlikeholde godt innhold ut til kundene. Du skal tilpasse innholdet til de ulike kanalene og få det til å skinne. Din visuelle teft og grafiske erfaring vil komme svært godt med i denne rollen, da hovedvekten i arbeidet ligger i visuell utforming og tilpasning knyttet til vår kundedialog. Mye av dialogen er kampanjestyrt, og det er derfor en fordel om du har erfaring med kampanjemarkedsføring, som har gitt god effekt. Du har god forståelse for kundereisen og har tidligere forholdt deg til ulike kanaler og fått erfare hva som fungerer hvor, mot hvem og hvorfor. Vi skal produsere godt, relevant innhold slik at våre kunder blir enda mer fornøyde!
Du vil være ansvarlig for Harald A. Møllers samarbeid og koordinering med eksterne partnere når det gjelder innhold og du kommer til å spille en avgjørende rolle i den videre utviklingen av kundekommunikasjon.
Hovedoppgaver
Vi tror du har
Du er sterk visuelt og har erfaring med grafisk produksjon og dialogmarkedsføring. Du synes i tillegg det er moro å skrive og har lett for å finne formuleringer og ideer som fungerer digitalt. Vi tror du er en god rådgiver som ofte gir anbefalinger som bidrar til å skape en god relasjon til våre kunder. Du er god på organisering og struktur, og har evne til å administrere flere prosjekter parallelt. Du jobber bra under press og evner samtidig å være detaljorientert. Du er selvgående og tror på deg selv og ideen din, men setter også stor pris på tilbakemeldinger som kan gjøre deg enda bedre. I tillegg og ikke minst er du en trivelig og positiv kollega, som ønkser å bidra til godt miljø og god kvalitet - hver dag.
Stillingen er i første omgang et engasjement, med varighet på ca 1 år. Vi har behov for deg fra august, men kan du starte tidligere er dette bare positivt - vi gjør plass til deg så snart du kan. Det vil være gode muligheter videre, for rette kandidat.
Vi behandler søkere fortløpende, så vår anbefaling er at du viser din interesse så snart som mulig via lenken på denne siden. Søknadsfrist er 12. april.
Har du øvrige spørsmål knyttet til stillingen kan du kontakte Camilla eller Ole i Teft.
Nøkkelord | Dialogmarkedsføring, Grafisk design, Kampanje markedsføring, Innholdsproduksjon, Innholdsmarkedsføring, Nyhetsbrev, Content |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Kommunikasjonsrådgivning |
Arbeidsgiver | Harald A. Møller AS |
Frysjaveien 31 | |
0884 Oslo | |
Nettside | www.moller.no/ |
Søknadsfrist | 12. april 2019 |
Arbeidsplass | Oslo, Frysja |
Tittel | Content Manager |
Sektor | Privat |
Omfang | Engasjement |
Antall stillinger | 1 |
Camilla Bartnes Rådgiver/Prosjektleder camilla@teft.no +4797545597 +4723327170 |