By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vi lever i en tid der vår måte å forflytte oss på er i stor endring. Vi får biler som er autonome, vi eier kanskje ikke vår egen bil, men deler med andre. Vi flytter til tettbebygde strøk og kjører mer kollektivt, og miljøhensyn gjør at vi måtenke alternativt når det gjelder transport. Vi skal gjennom den største transportrevolusjonen siden hest og kjerre. I denne revolusjonen endrer også NAF seg, og vi er i en spennende prosess der vi endrer både måten vi jobber på, hvilke verdiervi skal gi våre medlemmer og hvem som skal være våre medlemmer. For å kommunisere og ta frem de beste mobilitets- og reisetjenestene for våre medlemmer og kunder, organiserer vi oss i tverrfaglige team og fagmiljøer med engasjerte mennesker fra hele organisasjonen.
NAF har 500.000 medlemmer og er Nordens største forbrukerorganisasjon. I tillegg er vi en betydelig samfunnsaktørog bruker myeressurser politisk til beste for våre medlemmer.
Analyse og kundeinnsikt er sentralt for alt som NAF jobber med, og det er i sentrum av dette vi ønsker oss en nøkkelperson. Som digital analytiker blir du en del av fagmiljøet i Digitale kanaler/marked og utvalgte team for å skaffe innsikt og sørge for at beslutninger tas basert på relevante analyser og innsikt. Det viktigste er at du evnerå sette deg inn i komplekse problemstillinger og bruke innhentet informasjon til å utføre analyser og presentere disse på en måte som gir mening for de andre i teamet og organisasjonen.
Noen av dine arbeidsoppgaver:
Vi ser etter deg som er levende interessert i digital analyse og å omsette innsikt til verdi for brukerne og gode beslutninger for NAF. Vi tror du har erfaring enten fra byrå- eller konsulentmiljø eller hos en bedrift som har kommet langt med bruk innsikt og analyse i sitt utviklings- og kommunikasjonsarbeid. Det er ikke viktig at du har lang erfaring, men det er viktig at du virkelig føler at dette er et fagområde som du ønsker å utvikle deg innen. Blant kvalifikasjonene vi søker er:
Som person ser vi for oss at du er analytisk, løsningsorientert og god til å kommunisere og dele informasjon. Du er nysgjerrig og tar initiativ, og er god på å balansere kvalitet og hva som er godt nok. Godt humør, sosial og omgjengelig er også egenskaper vi setter høyt.
NAF er en spennende organisasjon med meningsfylte arbeidsoppgaver og prosjekter for deg som vil være med på å flytte organisasjonen fremover. NAF har flotte, moderne og helt nye lokalermidt i sentrum, med blant annet en svært godpersonalrestaurant. Vi tilbyr et hyggelig miljø, engasjerte kolleger, gode muligheter for faglig og personlig utvikling og konkurransedyktige betingelser.
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.
Nøkkelord | A/B testing, Business Intelligence, Performance, Big Data, Webanalyse |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | NAF - Norges Automobil Forbund |
Skippergata 4 | |
0152 OSLO | |
Nettside | www.naf.no |
Søknadsfrist | 23.04.2019 |
Arbeidsplass | Oslo Sentrum |
Tittel | Digital Analytiker |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anna Blom Rian Rådgiver anna@teft.no +4723327170 +4790073999 |
Katrine Toven Rådgiver Katrine@teft.no +4790760718 |