By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Gjensidige søker en visjonær og faglig sterk leder for utviklingen av Customer Experience og personalisering i privatmarkedet. Du får ansvaret for å bygge kompetanse, etablere beste praksis og sikre robuste, datadrevne løsninger som skaper unike kundeopplevelser og bærekraftig vekst.
Hos oss vil du være en del av et dynamisk og tverrfaglig miljø der innovasjon, innsikt og teknologi går hånd i hånd for å levere verdi til våre kunder.
Som Chapter Lead har du overordnet ansvar for at fagområdet CX og personalisering til enhver tid er i front når det gjelder mennesker, kompetanse, teknologi og metoder. Dette innebærer:
For å lykkes i rollen tror vi du har bred erfaring fra CX og markedsføring, kombinert med sterke lederegenskaper og strategisk blikk.
Vi ser etter deg som har:
Personlig er du analytisk, strukturert og opptatt av kontinuerlig læring. Du er også en inspirerende leder som får folk rundt deg til å vokse. Det er en fordel om du har erfaring fra å jobbe med smidig metodikk.
Som Chapter Lead i Gjensidige blir du en del av et sterkt nordisk fagmiljø som jobber etter agile prinsipper og smidig metodikk. Du vil rapportere til SVP Marketing, CRM & Digital Development og spille en nøkkelrolle i et samarbeidspreget miljø med høyt faglig nivå. Gjensidige investerer tungt i mennesker, teknologi og innovasjon, og i denne rollen får du store muligheter til å påvirke selskapets strategiske retning og videre satsning innen CX og personalisering.
Hva tilbyr vi?
Hos Gjensidige får du en sentral rolle i et faglig sterkt miljø med store utviklingsmuligheter. Du blir en del av en ansvarlig og solid organisasjon i stadig utvikling, vi er nylig organisert etter agile prinsipper og du får jobbe sammen med dyktige kollegaer som brenner for å skape gode kundeopplevelser. Vi tilbyr:
Vil du være med på å forme fremtidens kundeopplevelser hos oss? Vi gleder oss til å høre fra deg!
Gjensidige gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse.
Nøkkelord | CX, Merkevare, Ledelse, Kundereise, martech |
Bransjekategori | Bank / Finans / Forsikring |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Bedriftsnavn | Gjensidige Forsikring ASA |
Schweigaards gate 21 | |
0191 OSLO | |
Nettside | www.gjensidige.no/ |
Søknadsfrist | 19.01.2025 |
Arbeidsplass | Oslo sentrum |
Tittel | Fagleder CX (Chapter Lead) |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Eivind Ruud Johnsen Rådgiver/Partner eivind@teft.no +4792282349 |
Ole Aleksander Janzso Rådgiver/Partner ole@teft.no +4797774771 |