By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du klar for å løfte fordelsprogrammet, Bo:klubben til nye høyder?
Bohus er Norges største landsdekkende møbel- og interiørkjede med 66 butikker pluss nettbutikk, 1300 dyktige medarbeidere og en årlig omsetning på over 3 milliarder kroner. Kjeden er i god utvikling og har ambisjoner om videre vekst i både omsetning og lønnsomhet.
Som CRM Manager vil du få en nøkkelrolle i organisasjonen ved å utvikle og forvalte selskapets 1:1-kanaler inkludert Bohus sin eget fordelsprogram, Bo:klubben. Stillingen rapporterer til Digital Marketingsjef og jobber i team med en nyhetsbrev-spesialist. Teamet vil påvirke gjennom å planlegge og utføre målrettede markedsaktiviteter etter beste praksis med den hensikt å skape vekst og økt kundelojalitet til Bohus. Rollen vil ha viktige grensesnitt inn mot kampanjesjef, netthandelsansvarlig, IT-avdelingen, kategorisjefer og varehussjefer.
Dine hovedoppgaver
For å lykkes i denne rollen, må du være genuint opptatt av å analysere og forstå hva som skaper resultater, samt identifisere og utnytte kommersielle muligheter. Du er metodisk og systematisk, planlegger fremover og setter klare prioriteringer. Du er datadrevet, har en kommersiell tilnærming og utfordrer basert på fakta. Du har et godt driv og et sterkt ønske om å lykkes, samtidig som du samarbeider godt med andre på tvers av organisasjonen. Du deler kunnskap, erfaring og informasjon, og motiveres av å tenke nytt og argumentere for nye løsninger. Det er en fordel om du trigges av møbel- og interiørbransjen, og ser verdien i et fremtidsrettet lojalitetskonsept.
Kvalifikasjoner
I denne rollen får du en selvstendig stilling med utviklende oppgaver, i et trivelig team med mye erfaring, kunnskap og engasjement. Du blir del av en morsom og dynamisk arbeidsplass i en spennende kjede, med utfordrende og varierte arbeidsdager. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, bonusordning, god pensjonsordning og sentrale lokaler på Økern i Oslo, med parkeringsmuligheter.
Har du relevant erfaring og innsikt i hvordan digitale medier skaper gode kundeopplevelser og lønnsomhet, er denne stillingen en gyllen mulighet for deg.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Nøkkelord | Merkevare, CRM, Rådgiver, Markedsføring, Varehandel |
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Varehandel |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Bedriftsnavn | BOHUS AS |
Østre Aker vei 19 | |
0581 OSLO | |
Nettside | www.bohus.no/ |
Søknadsfrist | 08.09.2024 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | CRM Manager |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Marte Palm Steen Rådgiver marte@teft.no +4741266666 |
Julie Kathrine Andresen Prosjektleder julie.andresen@teft.no +4792628088 |