By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
NHST Media Group er kanskje best kjent som eier av Dagens Næringsliv. Vi har som mål å være størst og best på næringslivsnyheter i Norge, og verdensledende innen de tre segmentene shipping, sjømat og energi. Våre publikasjoner kjennetegnes av journalistisk grundighet og kvalitet, og vi tilbyr både løpende nyheter og eksklusive saker som engasjerer leserne. Innsikt, integritet og mot er viktig for selskapets suksess.
Vår ambisjon er at abonnentene våre skal oppleve en kundereise som er personlig, relevant og verdifull - og på denne måte skape en bedre kundeopplevelse, økt bruk og mer lojale kunder som skal bidra til økt lønnsomhet. Vi søker derfor etter en CX og Loyalty Specialist som vil få det taktiske og operative ansvaret for å utvikle og optimere nye og eksisterende kundereiser.
Du vil bli en del av NHST sitt CX-team som består av dyktige fagspesialister med sterk kompetanse innenfor kundereise, data, innsikt og teknologi. Hos oss vil du oppleve sterk faglig utvikling og vi er glad i å dele kompetanse, innspill og idéer.
Gode kundeopplevelser handler om å kjenne sine kunder godt. Vi jobber derfor med at kommunikasjonen mot kundene både skal være målrettet og relevant, basert på kundenes behov og ønsker.
I denne rollen vil dette være noen av dine arbeidsoppgaver:
Stillingen rapporterer til Head Of Customer Experience
Vi tror du har jobbet noen få år med kundedialog og CRM og at du har kunnskap om hvordan du skal treffe kunden best i hvilke kanaler til hvilken tid. Vi er også åpen for kandidater med kortere erfaring. Vi tenker også at du er nysgjerrig på trender og ny teknologi innen kundelojalitet og syns det er spennende å teste ulike fremgangsmåter og optimalisere arbeidet du gjør. Du jobber strukturert og metodisk, med en egenskap til å holde i ulike prosjekter på en gang. Vi tenker også at du er en initiativrik person som verdsetter et godt arbeidsmiljø og ønsker å bli en del av et sammensveiset lag!
Nøkkelord | Customer Loyalty, CRM, Markedsføring, Merkevare, Analyse |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | NHST Media Group AS |
Christian Krohgs gate 16 | |
0186 OSLO | |
Nettside | www.nhst.no |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | CX & Loyalty Specialist |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Elise Simonsen Prosjektleder Elise@teft.no +4745265773 |
Anna Blom Rian Rådgiver anna@teft.no +4790073999 |