By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Norwegian søker Content Manager
Norwegian har i 20 år gjort det mulig for alle å fly, med gode priser og smarte løsninger. Og det skal vi fortsette med i 20 år til, minst. Norwegian er en av landets sterkeste merkevarer, som med en tydelig profil høster høy kjennskap og mye kjærlighet. Selskapet har i hele sin fartstid vært en global aktør med sine røtter og sitt hjerte i Norge.
Vi har mange historier vi ønsker å fortelle og vi søker nå etter en Content Manager som med begge hender på rattet kan få innholdet vårt til å fly høyere: inspirere, informere, bygge tillit og ikke minst, få enda flere folk ombord i flyene våre. I denne rollen vil du være helt sentral i å utvikle vår content strategi og lede innholdsprosjekter på tvers av organisasjonen. Du skal sikre at innholdet har riktig kvalitet, tone-of-voice og er med å styrke vår merkevare. Sammen med et kompetent markedsteam og eksterne partnere vil du lede arbeidet med å utvikle innhold på tvers av kanaler og markeder.
Arbeidsoppgaver og ansvar
Som Content Manager i Norwegian vil du ha en bred rolle, med både strategisk og operativt mandat. Du får ansvar for utarbeidelse og implementering av vår content marketing strategi, og vil ha redaksjonelt ansvar for vår inspirasjons-blogg. Alene, sammen med eksterne byråer og andre avdelinger i selskapet vil du lede innholdprosjekter fra start til slutt, og levere innenfor budsjett og i henhold til brand guidelines og ønsket kvalitet. Videre vil du være ansvarlig for innhold i hele kundereisen, inkludert Reward-programmet, med fokus på våre nettsider og mobil app, i tett samarbeid med det digitale utviklingsteamet. Sammen vil dere definere SEO- og innholdsstrategien for våre digitale plattformer.
For å mestre denne rollen har du en sterk digital tankegang, et øye for tydelig innhold som skiller seg ut og gir resultater. Du er vant til å jobbe strategisk og er en resultatorientert, selvstendig og proaktiv lagspiller med stor gjennomføringskraft. Du liker å jobbe i tverrfaglige team i større organisasjoner og har god formidlingsevne. Evne til å håndtere flere prosjekter samtidig, med deadlines og endrede prioriteringer blir viktig for å lykkes. Har du i tillegg gode presentasjons- og kommunikasjonsevner, er dette en stor fordel.
Ønskede kvalifikasjoner:
Arbeidssted vil være i Oslo (Fornebu). Noe reise må påregnes.
I Norwegian vil du få en unik mulighet til å jobbe i et selskap i vekst med fokus på gode kundeopplevelser, verdiskaping og bærekraft. Du blir del av et internasjonalt selskap med dyktige medarbeidere og høy faglig kompetanse. Hos Norwegian er vi opptatt av godt samarbeid, stå-på vilje og respekt for hverandre og kundene våre - the Norwegian way.
Nøkkelord | Content marketing, Innholdsstrategi, Social Media |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Internett |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | Norwegian Air Shuttle ASA |
Oksenøyveien 3 | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.norwegian.no/ |
Søknadsfrist | 11.09.2022 |
Arbeidsplass | Fornebu |
Tittel | Content Manager |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Marte Palm Steen Rådgiver Marte@teft.no +4741266666 |
Julie Kathrine Andresen Prosjektleder Julie.andresen@teft.no +4792628088 |