By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Mediehuset TV 2 er en norsk allmennkringkaster som består av Norges største kommersielle TV-kanal TV 2, strømmetjenesten TV 2 Play og nettstedet TV2.no. Som allmennkringkaster er vi opptatt av å ivareta samfunnsansvaret vårt gjennom egenproduserte nyheter. I tillegg satser vi på sport med rettigheter som Champions League, norsk fotball, EM og VM, for å nevne et lite utvalg. Samtidig investerer vi stort i underholdning som Farmen, The Voice, Skal vi danse, Kompani Lauritzen og mye, mye mer.
Nå samler vi markedsressursene i TV 2 inn i en nyopprettet enhet med mål om å skape Norges råeste markedsføringsavdeling, og i den forbindelse ser vi etter vår nye leder for medieoptimalisering. I denne rollen vil du være en aktiv bidragsyter med tanke på at avdelingen når sine mål og leverer i tråd med TV 2s markedsføringsstrategi.
Som vår leder for medieoptimalisering vil du ha ansvar for gjennomføring av mediestrategi, -plan og -kjøp for alle prosjekter i TV 2s markedsplan.
Stillingen rapporterer til direktør for merkevare og markedsføring i TV 2.
Ansvarsområder:
Ønsket bakgrunn:
Vi ser etter deg som er ekspert på ulike mediekanaler og deres markedseffekt, med spesielt fokus på digital plassering og TV-kampanjer. Du kan vise til erfaring med effektmålinger og sterke resultater.
Du er høy kunnskap om alle digitale kanaler og analyseverktøy, og gjerne erfaring fra markedssiden hos annonsør eller som medierådgiver i et mediebyrå, samt at du har sterk interesse for markedsføring og effekt.
Viktigste arbeidsoppgaver:
Som leder for medieoptimalisering vil du være en del av ulike prosjektgrupper som jobber med utvikle medieplaner for ulike prosjekter. Du vil samarbeide både på tvers av TV 2-huset og med eksterne samarbeidspartnere.
Personlige egenskaper:
Vi ønsker oss en dyktig personal- og fagleder som er utviklende, tydelig og engasjert. Du skaper utvikling gjennom egne medarbeidere, og kommuniserer tydelig og konstruktivt. Du har gode samarbeidsevner og evner å få med deg folk. Du holder hodet kaldt og prioriterer og iverksetter med tempo. Du syns det er motiverende å følge med på resultater og holde deg oppdatert på ulike målgrupper.
Høres det ut som noe for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Nøkkelord | Performance marketing, Analyse, Markedsføring, Medieoptimalisering, Merkevare |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annonse / reklame |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | TV 2 AS |
Dronning Eufemias gate 11 | |
0191 OSLO | |
Nettside | www.tv2.no |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | TV 2 søker leder medieoptimalisering |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Martine Holen Instefjord Prosjektleder Martine@teft.no +4745299838 |
Henrik Sandberg Rådgiver/Partner henrik@teft.no +4790739816 |
Employer_branding_2.png 15.15 Mb |