By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
TV 2 har i flere tiår levert uforglemmelige øyeblikk til det norske folk. I et marked i kontinuerlig endring har TV 2 Play blitt stadig viktigere i dette arbeidet, og nå har vi store ambisjoner i årene som kommer. Målet for TV 2 Play er å være førstevalget når nordmenn skal se underholdning, nyheter og sport.
Vår ambisjon er at kundene våre skal oppleve at kommunikasjonen vår er personlig, relevant og verdifull - slik at dette bidrar til en bedre kundeopplevelse, økt bruk og mer lojale kunder. TV 2 Play søker derfor etter en CRM-spesialist som får ansvar for oppfølging av kundeprogrammer og utarbeiding av lojalitetsprogrammer.
Stillingen er en del av CXM-teamet og du vil samarbeide tett med de andre CRM-ressursene i TV 2. Som en del av CXM-teamet vil du også ta del i planlegging, prioritering og utvikling av annen kundekommunikasjon og innholdspresentasjon for TV 2 Play.
Arbeidsoppgaver
Gode kundeopplevelser handler om å kjenne sine kunder godt. For å skape Norges beste kundeopplevelser jobber vi i CRM-teamet med å sørge for at kommunikasjonen mot kundene er målrettet og relevant. Kommunikasjonen skal være en integrert del av kundereisen og basert på kundenes behov og ønsker. Målet er å skape relevant og personlig innhold som bidrar til økt kundelojalitet og utarbeide egne konsepter/programmer for lojalitet.
I denne rollen vil dette være noen av dine arbeidsoppgaver:
Hvem er du?
Vi tror du har jobbet noen år med CRM og at du har kunnskap om hvordan du skal treffe kunden best i hvilke kanaler til hvilken tid. Du trives med å jobbe kreativt og syns tekst og innholdsproduksjon er gøy. Vi tror du har mange idéer og spennende tanker om hvordan vi best kan kommunisere vårt spennende programtilbud til alle TV 2s ulike målgrupper. Teft for folk og hva som trigger dem vil derfor være en fordel. Vi tenker også at du er nysgjerrig på trender og ny teknologi innen CRM og kommunikasjon og syns det er spennende å teste ulike fremgangsmåter og optimalisere arbeidet du gjør.
Hvorfor velge TV 2?
Her vil du bli en del av vårt hyggelige, dyktige og fremtidsrettede CRM-team som hver dag jobber med å inspirere og engasjere kundene til TV 2, enten det er innen sport, film, tv eller underholdning. Du vil få jobbe med et satsingsområde som prioriteres på huset, den nyeste teknologien innen CRM og få bryne deg på mange spennende arbeidsoppgaver. Vi har fokus på å ha det gøy sammen på jobb og på å spille hverandre gode. Og nå ønsker vi å få med oss enda en dyktig kollega på laget – og vi håper det er deg!
Nøkkelord | Kundeinnsikt, CRM, Lojalitetsmarkedsføring, Kreativ kommunikasjon, Analyse |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Internett |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | TV 2 AS |
Dronning Eufemias gate 11 | |
0191 OSLO | |
Nettside | www.tv2.no |
Søknadsfrist | 26.06.2022 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | CRM-spesialist |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Martine Holen Instefjord Prosjektleder Martine@teft.no +4745299838 |
Anna Blom Rian Rådgiver anna@teft.no +4790073999 |