By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Det er våre fantastiske givere som gjør det mulig for oss i Frelsesarmeen å fortsette alt det gode omsorgsarbeidet vårt. Våre eksisterende private givere er svært lojale og gir oss mye støtte - og disse skal vi fortsette å ta godt vare på! Videre skal vi benytte kunnskap og innsikt om våre eksisterende givere optimalt for å engasjere og tiltrekke oss nye. Når vi nå profesjonaliserer og digitaliserer giverreisen ytterligere ønsker vi å få på plass en dedikert ressurs til stillingen som Customer Journey Lead. I denne stillingen vil du få en sentral rolle innen et av våre største satsningsområder.
Les mer om Frelsesarmeens digitale endringsreise her.
Gjennom målrettet og resultatorientert arbeid med innsikt og giverreiser skal vi skape lojalitet og lønnsomhet og hele tiden jobbe med å gjøre forbedringer, øke bidragene fra ønskede målgrupper og utvikle nye tjenester som gir verdi.
Du blir en del av seksjon Marked og Innsamling, som vil telle ni personer. Vi er en del av kommunikasjonsavdelingen og jobber tett med våre dyktige kollegaer der, og CRM-teamet spesielt. Høsten 2019 tok vi i bruk Winorgs CRM-løsning og i stillingen som Customer Journey Lead blir du ansvarlig for å videreutvikle strategi for giverreisen og jobbe systematisk med nye, sporadiske og faste givere. Du får et særskilt ansvar for å videreutvikle og sikre optimal bruk av fundraising-modulene i CRM- systemet vårt og vil samtidig få jobbe med integrasjoner mot CRM, blant annet web- og betalingsløsninger.
Vi tror du har lengre erfaring med digitale kundereiser/giverreiser og du har jobbet både strategisk og operasjonelt med dette. Du har kompetanse om omni-kanal og forstår verdien av helhetlig kommunikasjon og et always-on løp som støtter opp under merkevaren og våre verdier. Du har ledet tilsvarende prosesser og kan snakke godt med involverte interne ressurser og eksterne samarbeidspartnere. Du engasjeres av å kunne få utforske og ta i bruk ny teknologi, videreutvikle konsepter og løsninger - og vil gjerne få ta lead på dette arbeidet sammen med resten av medarbeiderne i Marked og Innsamling.
Arbeidsoppgaver:
Kompetanse:
Som person er du initiativrik og nysgjerrig. Du trives i det sosiale rom og får energi av å jobbe i team. Du trives med tempo, jobber strukturert og effektivt både med egne oppgaver og prosesser og du takler godt flere baller i luften på én gang. Vi tror du har en iboende kommersiell teft og god forretningsforståelse. Ditt gode humør og din pedagogiske og positive innstilling til utfordringer gjør at du både motiverer og inspirerer og får folk med deg!
Du må kunne arbeide i samsvar med Frelsesarmeens kristne grunnsyn. Vår Verdibok gir deg litt mer informasjon om hva det betyr i praksis. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss – uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Vi gleder oss til å få deg på plass - velkommen til en spennende, meningsfylt og utfordrende stilling, med store muligheter for å påvirke og bidra til å gjøre en forskjell!
Nøkkelord | Kundereise, Kommunikasjonsrådgiver, CRM, Lederansvar, Analyse, Merkevare |
Bransjekategori | Interesseorganisasjoner |
Bransje | Ideelle organisasjoner |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Kommunikasjonsrådgivning |
Arbeidsgiver | Frelsesarmeen |
Kommandør T. I. Øgrims plass 4 | |
0165 OSLO | |
Nettside | frelsesarmeen.no/ |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Digital Journey Lead |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Veronika Jakobsson Prosjektleder Veronika@teft.no +4745249697 |
Camilla Bartnes Rådgiver camilla@teft.no +4797545597 |