By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
SOS-Barnebyer jobber for at alle barn skal få vokse opp med god omsorg i en trygg familie. Dette har vi gjort i over 70 år og i løpet av denne perioden har vi støttet over fire millioner barn og unge. Våre givere er våre viktigste støttespillere, og nå ønsker vi en forretningsorientert og analytisk spesialist som skal være ansvarlig for SOS-Barnebyers giverreiser – som er det vi kaller våre kundereiser.
Som strategisk ansvarlig for våre kundereiser skal du designe og sette opp våre givereiser fra A til Å i Salesforce Marketing Cloud. Gjennom solid teknisk forståelse, bruk av data og fokus på hva som gir best lønnsomhet, vil du styrke oss i SOS-barnebyer slik at vi kan hjelpe enda flere barn i verden gjennom lojale givere og gode kundeopplevelser. Du vil ha oversikt over alle våre kundereiser og passe på at de henger sammen.
Vi ser etter deg som har en brennende interesse for å utvikle sømløse og datadrevne kundereiser gjennom hele giverens livsløp, og som vil ta eierskap og lede det strategiske arbeidet for dette området i vår organisasjon. Skal vi lykkes må du jobbe godt i tverrfaglige team, og gjennom testing og kontinuerlig optimalisering vil vi sammen finne frem til hva som gir de beste resultatene. Denne måten å jobbe med kundereiser på er ny for oss, så du vil få stor påvirkningskraft og et bredt mulighetsrom.
Rollens viktigste mål og arbeidsområder:
Vi tror du kan ha følgende bakgrunn:
Som person tror vi du er:
Du er en lagspiller som liker å dele kunnskapen din med samarbeidspartnere på tvers av organisasjonen, gjerne med et smittende engasjement og tålmodighet. Du trives med å ta ledelsen, og du er stolt av å kunne faget ditt godt. Vi ser på oss selv som en positiv og kreativ gjeng som brenner for å gjøre livet til barn over hele verden bedre, samtidig som vi syns det er spennende å få være med på en digital transformasjon i en stor organisasjon. Hvis du deler disse egenskapene med oss, tror vi du vil trives godt i vårt miljø.
Vi tilbyr:
I SOS-Barnebyer får du en meningsfull jobb med stort utviklingspotensial i en organisasjon med stort engasjement og med et tydelig mål om å endre seg og vokse. Vi har et godt og trygt arbeidsmiljø der vi heier på og spiller hverandre gode. Vi kan også friste med gode pensjon- og personalforsikringer, og lønn etter avtale.
Denne stillingen vil rapportere direkte til leder for personmarkedet og samarbeide tett med teamlederne til våre fire divisjoner i privatmarkedet.
Nøkkelord | Kundereise, Marketing Automation, CRM, Teknologi, Analyse |
Bransjekategori | Interesseorganisasjoner |
Bransje | Ideelle organisasjoner |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | SOS-Barnebyer Norge Stiftelsen |
Mariboesgate 13 | |
0183 OSLO | |
Nettside | www.sos-barnebyer.no/ |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Strategisk kundereiseansvarlig |
Sektor | Organisasjoner |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Martine Holen Prosjektleder Martine@teft.no +4745299838 |
Christelle Haug Rådgiver Christelle@teft.no +4799367492 |