By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vil du ha ansvaret for å skape innsikt i brukernes livssyklus, i et av Norges mest spennende scale-ups? Vi ser nå etter en Customer Journey Lead som har evnen til å forvandle brukerdata om til strategi for å nå RoomSketchers mål. Er dette deg?
RoomSketcher er et norskeid firma og tilbyr et online plantegning- og innredningsverktøy, som lar deg tegne plantegninger, sette inn møbler og visualisere ulike boligprosjekter og romløsninger i imponerende 3D. Vi har kunder og brukere i mer enn 180 land, og over ti millioner prosjekt er blitt laget med vår boligplanlegger. Hver eneste måned besøker opptil en million interessenter våre nettsider, og våre nyhetsbrev når ut til 200.000 abonnenter.
Som Customer Journey Lead blir du bindeleddet mellom RoomSketcher og brukerne, der du proaktivt jobber for å skape en bedre kundereise, som også gir merverdi for selskapet. Ved å studere atferdsmønsteret og hvor i livssyklusen brukerne faller av eller blir betalende kunde, forutser du deres utfordringer, behov, spørsmål og bistår med løsninger for dem og selskapet.
Du er ansvarlig for å planlegge, videreutvikle og implementere selskapets strategi for å aktivt engasjere og konvertere aktive brukere til å bli betalende kunder av RoomSketchers løsninger. Dette gjør du bl.a. ved hjelp av nyhetsbrev, onboarding-programmer og AB-testing.
Du jobber tett med markeds- og salgsavdelingen, eksterne aktører og rapporterer til salgs-og markedsdirektøren.
Les mer om RoomSketcher her
I stillingen vil du få en fleksibel arbeidshverdag, med tillit under ansvar.
I RoomSketcher blir du del av et et scale-up-selskap med ambisjoner om ytterligere vekst internasjonalt. Du jobber med dedikerte og faglig sterke kollegaer som alle er opptatt av å bygge selskapet videre, sammen. Vi har en "åpen dør"-policy der ledelsen og ledere alltid er tilgjengelig for å bistå sine ansatte til å lykkes med arbeidet sitt.
Vi ser på oss selv som en sosial gjeng, som er opptatt av og glad i å bygge en sosial og trivelig kultur også utenom arbeidstiden. Arbeidsplassen vil være i våre flotte lokaler på Lysaker torg. Vi arrangerer flere sosiale aktiviteter i ulik skala gjennom året, og gleder oss til å bli kjent med deg gjennom disse og ønske deg velkommen inn i selskapet.
Nøkkelord | CRM, Kreativ, Performance marketing |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | Roomsketcher AS |
0154 Oslo | |
Nettside | www.roomsketcher.com/ |
Søknadsfrist | 25.10.2021 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Customer Journey Lead |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Veronika Jakobsson Prosjektleder Veronika@teft.no +4745249697 |
Anna Blom Rian Rådgiver anna@teft.no +4790073999 |