By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Motiveres du av muligheten til å skape morgendagens beste kundereise for et nytenkende og bærekraftig kjøkkenkonsept, i det vi selv mener er Norges mest innovative startup?
North Kitchen skal sette en ny norm for hva et kjøkken er. Vi skaper fremtidens kjøkken, der bærekraft og teknologi spiller hovedrollene. Vi er et selskap som setter innovasjon, design, kundereise og bærekraft i første rekke, og vi skal bygge et lag som brenner for å skape det som vil revolusjonere folks opplevelse av kjøkken.
Våre kunder skal oppleve en sømløs kundereise, som både imponerer og inspirerer. Tilbudet vårt skal skreddersys til hver enkelt forbruker, og kommunikasjonen skal være personlig med et hint av WOW-faktor. Vi står i startgropen av det som skal bli en norsk suksesshistorie - og nå ser vi etter en dyktig og engasjert Customer Journey Lead til en sentral rolle i selskapet.
Om rollen
Som vår Customer Journey Lead vil du eie og ha ansvaret for å kontinuerlig sikre en sømløs, relevant og god kundereise på tvers av det digitale og fysiske. Du vil operere som en strategisk forretningsutvikler, som omdanner innsikt til muligheter, og aktivt setter initiativer ut i livet gjennom involvering av rett ressurser.
Her er det viktig at du kontinuerlig holder deg oppdatert på forbruker- og markedstrender. Du vil være ansvarlig for å aktivt innhente og analysere kvalitativ og kvantiativ forbrukerinnsikt på tvers av interaksjonen, og evner å se totalbilde for å kartlegge nye muligheter og ideer som kan optimalisere kundereisen.Vi ser etter deg som brenner for forbrukerinnsikt, både kvalitativt og kvantitativt, og som kontinuerlig sørger for å innhente ny innsikt.
Målet er å forstå kundens preferanser, situasjon og omgivelser og skape skreddersydde løsninger. Kundereisen starter ved første digitale eller fysiske kontaktpunkt og ender ikke når kjøkkenet er ferdig installert. Da starter den daglige dialogen ved bruk av kjøkkenet gjennom de digitale tjenestene.
Hvem er du?
Vi ser etter deg med erfaring med kundereiser og forbedring av kundeopplevelser i fysiske og digitale kanaler. Arbeidserfaring fra relevante prosjekter er et pluss, gjerne innen konsept- og tjenesteutvikling, brukeropplevelser, digitaliserings- eller forbedringsprosjekter. Det viktigste i rollen som Customer Journey Lead er at du har kommersiell teft og et brennende engasjement for å la mennesket komme først. For deg er det en selvfølge å ta datadrevne beslutninger for å skape personaliserte kundereiser.
Du vil være “edderkoppen” i selskapet. Derfor vil det å være en dyktig relasjonsbygger være avgjørende for rollen, da du vil være i kontakt med alle ansatte og forbrukere for å sørge for at man får innsikten man trenger for å skape en personlig, sømløs, inspirerende og brukervennlig kundereise.
Personlige egenskaper
I North Kitchen har vi til felles at vi er opptatt av bærekraft og miljø. Vi er klare til å brette opp ermene, har en egen drive og trives med å ha ansvar for vårt eget område. Hos oss jobber vi målrettet, resultatorientert, strukturert og metodisk for å oppnå høy kvalitet på det vi skaper.
I en dynamisk hverdag med høyt tempo er det viktig at evner å jobbe strukturert og er flink til å prioritere oppgaver. Du må trives med å jobbe både selvstendig og i team - og du er en lagspiller som liker å gjøre andre gode. Som person er du en initiativtager som evner å drive prosjekter og prosjektdeltakere fremover gjennom strukturerte planer, gode samarbeidsevner og effektive prosesser.
Er dette noe du kjenner deg igjen i? Og er du attpåtil leken, engasjert, åpen til sinns og glad i å ha det gøy på jobb? Da tror vi du passer veldig godt inn hos oss.
Nøkkelord | Kundereise, Merkevare, Forbrukerinnsikt, CRM, Analyse |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Alternativ bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | North Kitchen AS |
Wergelandsveien 21 | |
0167 OSLO | |
Nettside | northkitchen.no |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Wergelandsveien 21, Oslo |
Tittel | North Kitchen søker Customer Journey Lead |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Martine Holen Prosjektleder Martine@teft.no +4745299838 |
Anna Blom Rian Rådgiver anna@teft.no +4790073999 |