By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du flink å skape gode opplevelser gjennom hele kundereisen? Og kribler det litt ekstra i magen når du jobber systematisk med konsepter hvor du omsetter innsikt til verdifulle løsninger?
Vi søker etter deg som kan ta utgangspunkt i folks faktiske behov og adferd, for å skape nye, men også til å forbedre, ytelsen av eksisterende tjenester.
Mange berøringspunkter gir en unik mulighet til å kommunisere med studentene og utvikle konsepter og systematikk for å bygge minneverdige læringsopplevelser og studieløp i særklasse. Som vår tjenestedesigner vil du få en nøkkelrolle i dette arbeidet og stor mulighet til å påvirke hvordan dette skal gjøres.
På BIs videreutdanningstilbud deltar studentene både fysisk på våre campus i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger eller virtuelt i våre digitale læringsplattformer. BI har implementert den verdensledende plattformen SalesForce som sitt Customer Experience system, noe som innebærer svært mange muligheter for å systematisere og digitalisere interaksjon med studentene.
BI har inngått et strategisk samarbeid med flere verdensledende handelshøyskoler gjennom FOME alliansen. Dette er grep som bidrar til at vi når visjonen om å skape livslang læring i verdensklasse. Syns du dette høres spennende ut, les videre.
Studentopplevelser er en ny avdeling, organisert under Nasjonale Executive Programmer og er ansvarlig for utvikling av konsepter som skal heve totalopplevelsen for studenter på Executive, samt støtte vår faglige i utvikling av nye kurs, programmer og konsepter.
Les mer om BIs satsning på tjenestedesign her
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
Rollen som tjenestedesigner vil være særlig sentral i utviklingsarbeid knyttet til kundereiser/studentreiser.
Vi ser for oss at du er åpen for at det finnes flere svar på et spørsmål. Du er empatisk i møte med kunder, kollegaer og samarbeidspartnere. Du mener at innsikt skal lede til konkrete leveranser, som etter testing og hvis vellykket, skal implementeres. Evne til å jobbe strukturert i det kreative arbeidet og være kreativ i hvordan man kan løse en utfordring, et problem eller få tak i innsikt, er også viktig i denne rollen.
Arbeidsmiljøet på avdelingen og nasjonale programmer bærer preg av mange sosiale og hyggelige aktiviteter. Vi har flere sosiale tiltak og folk kjenner hverandre godt. Arbeidsstil er under endring da vi gjennom den siste tiden har måttet ta i bruk flere digitale verktøy. I dag kombinerer vi møtekultur og workshops som arbeidsmåte.
Nøkkelord | Video, Tekstforfatter, AD, User Experience Design, Design, Grafisk design, Kreativ |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Utdanning / Undervisning / Forskning |
Alternativ bransje | Universitet / Høgskole |
Arbeidsgiver | Bedriftsøkonomisk Institutt AS |
Nydalsveien 37 | |
0484 OSLO | |
Nettside | www.bi.no/ |
Søknadsfrist | 09.09.2021 |
Arbeidsplass | Nydalen |
Tittel | Tjenestedesigner |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Veronika Jakobsson Prosjektleder Veronika@teft.no +4745249697 |
Jannicke Østlie Rådgiver jannicke@teft.no +4795252565 |