By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vil du være rådgiver i det ledende fagmiljøet for CRM i Norge?
Oculos er Norges ledende miljø innen CRM, Loyalty og Marketing Technology og vi jobber med kundedialoger, bonusprogram og marketing automation for å nevne noe. Vi rommer en unik kombinasjon av tjenester innen CRM, Marketing Technology, Performance og innholdsproduksjon under ett tak, og opplever nå stor vekst. Derfor har vi behov for flere CRM-rådgivere til våre mange kunder.
Hva skal du jobbe med?
Som CRM-rådgiver vil du være en rådgiver innen CRM, Loyalty Marketing Technology, kundedialog og kundeprogram. Du er en markedsfører med særlig fokus på relevant og personlig kommunikasjon der kundedata og teknologi er grunnlaget. Du er en proaktiv rådgiver som kan lede strategiprosesser, holde workshops i tillegg til å gjøre leveranser som kundereiser mm.
Du vil ha ansvar for videreutvikling og mersalg av egen kundeportefølje i forhold til de tjenester, rådgivning og plattformer som Oculos til enhver tid tilbyr. I denne stillingen skal du estimere og planlegge implementerings- og driftsprosjekter i samarbeid med tech og prosjektledere. Prosjektarbeid og rådgivning i tråd med avtalte kundeleveranser. Din viktigste jobb vil være å skape aktive og fornøyde kunder, med høy grad av lojalitet i alle kanaler. Våre kunder er noen av Norges ledende innen CRM og loyalty og som CRM-rådgiver vil du holde deg oppdatert innenfor våre fagområder og dele kunnskap med kollegaer og kunder.
Hvem er du?
Vi ser for oss at du har opparbeidet deg både strategisk, teknisk og operativ kompetanse innen fagområdene CRM/CX/marketing automation, at du har høyskole/universitetsutdannelse og minimum fem års arbeidserfaring. Du må ha god forretningsforståelse og erfaring med tekniske plattformer for kundedialog/CRM og trives med å omsette din kompetanse til solide konsept og engasjerende kundepresentasjoner.
Hva får du av oss?
Hos oss får du mulighet til å holde på og utvikle den spesialistkompetansen du sitter på, samtidig som du får tilegne deg bredere erfaring innen de andre fagfeltene og jobbe mer strategisk. Vi kan tilby deg mye ansvar, store utviklingsmuligheter og en hverdag med høyt tempo og spennende utfordringer. Hos oss er arbeidsmiljøet bygget på en kultur preget av lagarbeid der alle er like viktige. Du vil få faglig påfyll innen kommunikasjonsfaget gjennom Ahead-akademiet og sitte i hyggelige og sosiale kontorlokaler i Oslo. Konkurransedyktige betingelser etter erfaring og kvalifikasjoner.
Nøkkelord | Forretningsforståelse, Rådgivning, Rådgiver, Kundedialog, Kundelojalitet, Marketing Automation, CRM, CX |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annonse / reklame |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Kommunikasjonsrådgivning |
Arbeidsgiver | Oculos AS |
Holbergsgate 21 | |
0166 Oslo | |
Nettside | www.oculos.no/ |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | CRM-rådgiver |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 2 |
Veronika Jakobsson Prosjektleder Veronika@teft.no +4745249697 |
Eivind Ruud Johnsen Rådgiver/Partner eivind@teft.no +4792282349 |
Henrik Sandberg Rådgiver/Partner henrik@teft.no +4790739816 |