By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du vår nye kollega?
Varner er et av Nord-Europas største motekonsern, og til vårt CRM-team søker vi nå en CRM & Customer Insight Specialist som skal være med å videreutvikle vår CRM-satsning. Målet er å tilrettelegge for en sømløs og personalisert kundereise som bidrar til økt lojalitet og engasjement for Varners merkevarer.
I Varner Digital Retail bygger vi opp det som skal bli en av de absolutt sterkeste avdelingene innen digital markedsføring i Norden, med fokus på CRM, mediekjøp, performance marketing, SEO og analyse, innenfor våre merkevarer Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Junkyard og Volt. Digital Retail-avdelingen jobber med noe av det mest spennende som skjer innenfor CRM, OMNI og digital markedsføring, og dette er din mulighet til å være med på reisen.
I rollen vil du være en viktig brikke i videreutviklingen av våre fordelsprogram, som per i dag består av ca 7,5 millioner medlemmer på tvers av merkevarene. Du blir superbruker i vår CRM marketing plattform, der du vil ha hovedansvaret for å optimalisere og videreutvikle løsningen, og ikke minst være med å bistå våre CRM spesialister og videreutvikle deres kompetanse.
Du vil også være med på å skape en helhetlig forståelse av kundeatferd og handlemønster, spesielt blant våre 7,5 millioner medlemmer. Målet er å identifisere og realisere forretningsmuligheter og optimalisere og personalisere kundereisen ytterligere. Vi ønsker å bygge innsikt og løsninger som tilrettelegger for kostnadseffektiv markedsføring, definere verdien av kundeinnsikt og selvfølgelig øke omsetningen i Varner. Du vil jobbe tett med Analytics-teamet i vår Tech-avdeling, som bistår i den tekniske utviklingen av analyseprodukter etter våre behov, men vi ønsker også at du selv kan jobbe frem innsikt.
I Varner vil du få en meget spennende og utfordrende jobb med gode muligheter for faglig utvikling. Du vil være en del av et sterkt CRM-team innad i Varner Digital Retail, et av Nordens ledende miljøer innen lojalitet, personalisering og Marketing Automation. Vi har kontorer i flotte lokaler på Slependen med fantastisk lunsj og kaffebar, og et godt, sosialt og pulserende miljø.
Arbeidsoppgaver:
Utdanning og krav til erfaring og kompetanse:
Som person tenker vi oss at du er;
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Varehandel |
Alternativ bransjekategori | Varehandel |
Alternativ bransje | Varehandel |
Arbeidsgiver | Varner AS |
Nesøyveien 4 | |
1396 BILLINGSTAD | |
Nettside | varner.com/no |
Søknadsfrist | 19.05.2021 |
Arbeidsplass | Slependen |
Tittel | CRM & Customer Insight Specialist |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anna Blom Rian Rådgiver anna@teft.no +4790073999 |
Eivind Ruud Johnsen Rådgiver/Partner eivind@teft.no +4792282349 |