By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du over gjennomsnittet opptatt av gode og effektfulle digitale dialoger, engasjerende markedsføring og kanskje trening? Da har kanskje vi jobb til deg! SATS sitt Activation Team jobber med kommunikasjonen med medlemmene i digitale kanaler, nærmere bestemt epost, SMS, in-app og på nett. Vi tenker strategisk og omsetter innsikt og budskap til fengende kommunikasjon som treffer våre medlemmer på rett tid med et engasjerende og personlig budskap. Det er vi som får deg opp av sofaen eller sier i fra når senteret ditt har fått en ny PT eller starter med gruppetimer som vi tror du kommer til å digge. Nå er vi på jakt etter en Nordic CRM Specialist i et års engasjement med oppstart så snart som mulig.
Når personer melder seg inn hos oss har de en klar og tydelig intensjon; å komme igang – og å fortsette å trene. Vi har et dedikert team som jobber kontinuerlig med å aktivere medlemmene våre, hjelpe de til å holde motivasjonen oppe, opprettholde vanene sine og finne ny inspirasjon. Det er på denne måten vi hjelper våre medlemmer med å nå sine målsettinger, - og da forblir de også medlemmer. Vi bidrar dermed til en bedre folkehelse i hele Norden, som er i tråd med vår visjon.
Vi søker deg som motiveres av denne utfordringen, og vil bli en del av et team med mye entusiasme og kompetanse innen markedsføring og kommunikasjon. Du har erfaring med å jobbe med kundedialog og kommunikasjon i digitale kanaler og liker å lage lettfattelig og engasjerende kommunikasjon som gjør en forskjell for mottakeren. Vi tror du har erfaring med å lage dialoger i CRM, aktivere følgere på SOME eller jobbe analytisk og kreativt med nyhetsbrev. Har du erfaring med Salesforce Marketing Cloud eller liknende systemer er det en stor fordel.
Du blir del av vårt nordiske Member Activation team, som har sterk kapabilitet innen CRM-faget og tar analytiske beslutninger om kundekommunikasjon - med mål om høy medlemstilfredshet og og økt lojalitet. Du vil utvikle deg selv og oss, og få ansvar for prosjekter og kampanjer fra idé til evaluering. Gjennom målrettet kommunikasjon, basert på medlemmenes individuelle treningsatferd, skal vi bidra til å holde inspirasjon og aktivitet på et godt nivå for den enkelte.
Stillingen er et års engasjement i en del av SATS som vokser og hvor det vil dukke opp muligheter for rett person.
Nøkkelord | CRM, SalesForce, Digital makedsføring, Dialogmarkedsføring, Nyhetsbrev |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Alternativ bransjekategori | Personlig tjeneste- og servicebr. |
Alternativ bransje | Treningssenter |
Arbeidsgiver | SATS Norway AS |
Nydalsveien 28 | |
0484 OSLO | |
Tiltredelse | Snarest - haster |
Søknadsfrist | 06.04.21 |
Arbeidsplass | Nydalen |
Tittel | Medlemskommunikatør |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Engasjement |
Antall stillinger | 1 |
Ole Aleksander Janzso Rådgiver/Partner ole@teft.no +4797774771 |