By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du vår nye kollega?
Varner er et av Nord-Europas største motekonsern, og til vårt Loyalty-team søker vi nå en CRM Specialist som skal være med å videreutvikle og drifte CRM-satsningen til et av våre største merkevarer, Cubus. Målet er å skape relevant og personalisert innhold som bidrar til økt lojalitet og entusiasme for merkevaren.
I Varner Digital Retail bygger vi opp det som skal bli en av de absolutt sterkeste avdelingene innen digital markedsføring i Norden, med fokus på CRM, mediekjøp, performance marketing, SEO og analyse, innenfor våre merkevarer, Dressmann, Cubus, Bik Bok, VOLT, Carlings, Urban og Junkyard. Digital Retail-avdelingen jobber med noe av det mest spennende som skjer innenfor CRM, OMNI og digital markedsføring, og dette er din mulighet til å være med på reisen.
I rollen vil du få ansvar for nyhetsbrev-utsendelser, segmentering, A/B-testing og analysearbeid tilknyttet utsendelsene i etterkant. Kundereise og brukeropplevelse står sterkt i alt vi gjør og i stillingen vil du derfor jobbe tett med Cubus sitt E-com-team. Et blikk for godt språk er en fordel slik at du evner å skape lettfattelige og selgende budskap som fører til økt konvertering. Cubus har en avansert og stor kundeklubb, og det gir mange spennende muligheter for bruk av data for bl.a. personifisering. Derforer en viktig forutsetning for å lykkes i rollen at du evner å ta i bruk analysegrunnlaget for videre utsendelser. Du har gode støttefunksjoner rundt deg og vil samarbeide med ulike ressurser på tvers av brandet og Digital Retail-avdelingen.
I Varner vil du få en meget spennende og utfordrende jobb med gode muligheter for faglig utvikling. Du vil være en del av et sterkt CRM-miljø innad i Varner Digital Retail, som også har ansvaret for våre nettbutikker. Her vil du jobbe i team der vi tar frem det beste i hverandre for sammen å nå de råeste resultatene. Vi har kontorer i flotte lokaler på Slependen med fantastisk lunsj og kaffebar, og et godt, sosialt og pulserende miljø.
Arbeidsoppgaver:
Utdanning og krav til erfaring og kompetanse:
Som person tenker vi oss at du;
Nøkkelord | CRM Analytics, CRM, Content marketing, Loyalty Marketing |
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Varehandel |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Varner AS |
Nesøyveien 4 | |
1396 BILLINGSTAD | |
Nettside | varner.com/no |
Søknadsfrist | 18.04.2021 |
Arbeidsplass | Slependen |
Tittel | CRM Specialist |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Julie Kase Prosjektleder Julie@teft.no +4793885004 |
Anna Blom Rian Rådgiver anna@teft.no +4790073999 |