By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Fabel, den norske abonnementstjenesten for lydbøker, fortsetter sin fabelaktige vekst og søker nå etter noen som kan lede sitt arbeid mot bransjens beste kundeopplevelse og de mest lojale kundene.
Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og videreutvikle vårt produkt og som vår nye leder for kundeopplevelse skal du sikre at vi alltid har brukerens behov i fokus. Du vil du få det strategiske og operasjonelle ansvaret for abonnementløsningen vår. Dette innebærer blant annet analyse, modellering og optimalisering av CRM-aktiviteter for å øke kundeverdien og -lojaliteten. Du vil bruke kundedata til å identifisere muligheter for å for å tiltrekke, utvikle og beholde lønnsomme kunder, samt koordinering av aktiviteter som stimulerer til økt bruk av vårt produkt og reduserer churn.
Du blir en pådriver for økt bruk av dynamisk innhold og segmentert kommunikasjon til abonnenter slik at vi kan gjøre kommunikasjonen med brukere enda mer relevant og personlig. Fokus på riktig dialog og optimal kundeutvikling blir viktig og du optimaliserer onboarding- og aktiveringsløpet for våre abonnenter.
Vi tror du har:
Som person er du løsningsorientert og nysgjerrig, slik at du hele tiden er på jakt etter forbedringer. Du har gode analytiske og metodiske ferdigheter og er opptatt av innsikts- og datadrevne beslutningsgrunnlag. Videre er du proaktiv, tar initiativ og er selvgående, samtidig som du er god til å samarbeide med andre på tvers av organisasjonen og trives med å lede prosjekter sammen med interne kollegaer og eksterne partnere.
Hos oss vil du få mulighet til å til å videreutvikle både tjenesten Fabel, men også hvordan markedet som en helhet skal drives videre. Vi er et norsk selskap med korte beslutningsveier, mye ansvar og stor mulighet til å påvirke. Du blir en del av en gjeng med flinke folk som er lidenskapelig opptatt av det de jobber med, og opptatt av å ha det gøy på jobb. Vi holder til i freshe nyoppussede lokaler sentralt i Oslo sentrum.
Nøkkelord | Customer experience, Kundeopplevelse, CRM, Kundedialog, Kundelojalitet |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Forretningsutvikling |
Arbeidsgiver | Fabel |
Sommerrogata 17 | |
0255 Oslo | |
Nettside | fabel.no/ |
Søknadsfrist | 10.03.2021 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Leder for kundeopplevelse |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Vibeke Moen Prosjektleder Vibeke@teft.no +4797625431 |
Eivind Ruud Johnsen Rådgiver/Partner eivind@teft.no +4792282349 |