By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Fredensborg Fritid har høye vekstambisjoner fremover og skal styrke sitt fokus på markedsføring og kommunikasjon mot nye og eksisterende kunder. Vi skal bygge en solid markedsposisjon på alle våre destinasjoner og har ambisjoner om å tilrettelegge for sømløse fritidsopplevelser både digitalt og fysisk, som motiverer kunder til å kjøpe sin nye fritidseiendom av oss.
Markedsføringen av alle destinasjonene skal ha en helhetstankegang og det vil derfor bli din oppgave å evaluere og analysere det kommersielle potensialet og de markedsmessige behovene, utarbeide en overordnet markedsstrategi, teste hypoteser, forankre planer og implementere kommunikasjons- og markedstiltakene i markedet. Dette skal du gjøre sammen med en ny markedsorganisasjon, som du også vil bli ansvarlig for å rekruttere, organisere og lede.
Du skal sørge for at selskapet har nødvendige ressurser til å gjennomføre planene og du vil være et naturlig kontaktpunkt og bindeledd mellom interne og eksterne samarbeidspartnere.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet bestå av:
Du blir en sentral del av ledergruppen, og vil få ansvar for å etablere og utvikle markedsavdelingen og sikre at denne samarbeider optimalt med resten av selskapet. Dette innebærer å initiere og lede initiativ og prosjekter på tvers av destinasjoner og ulike eiendomsprosjekter, sikre «best practice» mellom de ulike destinasjonene og initiere en god felles utnyttelse av ressurser og kompetanse på tvers av selskapet. Du vil ha hovedansvaret for inngåelse av avtaler med reklamebyrå, mediebyrå, tekniske leverandører, og vil definere vårt behov for eksterne byråtjenester.
Markedssjefen vil få ansvaret for å rekruttere en salgsansvarlig som skal bli en sentral del av markedsavdelingen. Denne rollen skal primært jobbe med å strukturere arbeidet med salg av enheter/boliger og vil få ansvar for arbeidet ut mot meglere, lede lokale salsressurser og blir et viktig bindeledd mellom markedsarbeidet og det operative salget.
Om deg
Vi ser etter deg som har strategisk og operativ erfaring med markedsføring, merkevarebygging, digitale kundereiser, analyse, optimalisering av medieinvesteringer og CRM.
Du har bakgrunn fra byrå og/eller en merkvarebedrift og du har solid digital markedskompetanse. I dette legger vi alt fra å jobbe med kundereise og brukeropplevelse til å jobbe både strategisk og operativt med marketing, performance og merkevarebygging. Det vil være en dualitet i rollen mellom det strategiske arbeidet og det operasjonelle gjennomføringsansvaret. Det innebærer at du må trives med at du selv i perioder vil måtte gjennomføre spesialistoppgaver, primært innen digital markedskommunikasjon.
Vi kan tilby en veldig spennende og utfordrende rolle i et nytt selskap som er en del av et etablert og svært solid eiendomskonsern. Du vil få gode muligheter til å bruke all din erfaring fra markedsføring, kommunikasjon og ledelse, samtidig som du bidrar kommersielt til profesjonalisering og utvikling av selskapets topplinje. Du får betydelig påvirkingskraft, et solid mandat og hyggelige, ambisiøse og erfarne kolleger.
Nøkkelord | Innholdsstrategi, Merkevarestrategi, Merkevarekommunikasjon, Markedsføring, Analyse, Strategi, Merkevare, Kommersielt fokusert, Kommersiell innsikt |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | Fredensborg Fritid AS |
Stensberggata 27 | |
0170 OSLO | |
Nettside | fredensborg.no/ |
Søknadsfrist | snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Markedssjef |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Eivind Ruud Johnsen Rådgiver/Partner eivind@teft.no +4792282349 |
Henrik Sandberg Rådgiver/Partner henrik@teft.no +4790739816 |