Vil du være med å videreutvikle KPMGs fotavtrykk? Syns du det er spennende å jobbe med kommunikasjon og merkevarebygging og er du en designer med interesse for kundereiser og
innholdsproduksjon - da hører vi gjerne fra deg!
Til KPMG sin marked- og kommunikasjonsavdeling ser vi nå etter en digital designer med visuell teft og velutviklet kommunikasjon- og forretningsforståelse. Du har jobbet med ulike tradisjonelle og digitale flater, som web, nyhetsbrev, presentasjoner, rapporter og sosiale medier. Vi ser etter deg som har kompetanse innen UX og kundereiser – og du har erfaring fra å jobbe i skjæringspunktet teknologi og kommunikasjon. Du må gjerne kunne kode, men viktigst er imidlertid at du har forståelse for hvordan dette både begrenser og muliggjør. Du er selv operativ og opptatt av å få produsere og jobbe med ditt håndverk, men mener samtidig gjerne noe om strategi – for deg er design et element som bør løftes og inkluderes i enhver marked- og kommunikasjonsprosess. Du går i front for dette, og får folk med deg!
I din rolle vil du jobbe tett med webredaktør og også øvrige ansatte i avdelingen. Du er godt vant til å jobbe med prototyper og programvare som Sketch etc og bruker dine visuelle evner til å formidle budskap og designvalg på en smart, konsis og brukervennlig måte. Har du også produsert noe tekst og synes det er gøy og få bidra på innholdsproduksjon er dette et pluss. Du er en god bestiller og kan kommunisere godt med byråer, utviklere og eksterne leverandører.
Du vil tilhøre en avdeling i vekst, i et av landets ledende kompetansehus og hos oss blir du en del av et svært kompetent og integrert markeds- og kommunikasjonsteam . Du vil bli vår eneste in-house designer, men få operativ støtte fra et globalt design-team.
Du er selvgående og effektiv. Du har gjerne erfaring med produksjon og er således vant til å forholde deg til deadlines. Du har jobbet med designmaler, men gjerne også videreutviklet og utfordret disse. Du er positiv og energisk og tar gjerne ansvar. Du ønsker å jobbe i en kreativ og fremoverlent avdeling, med både små og store prosjekter – mot alle nivåer i organisasjonen.
Vi ser for oss at du har følgende kvalifikasjoner:
- Høyere designfaglig utdanning
- Minimum 2-3 års relevant erfaring fra tilsvarende eller lignende stilling
- Gjerne bakgrunn som grafisk designer, men du har også erfaring fra å jobbe med digitale prosjekter
- Du kjenner Adobepakken svært godt (Indesign, Photoshop og Premier Pro +)
- God på å visualisere og formidle konsepter og budskap
- Erfaring med digitale kundereiser
- Kjennskap til programvare som Sketch, Figma, Invision e.l. designverktøy
- Kjennskap til HTML5/CSS er en bonus
- God forretningsforståelse og gjerne erfaring med B2B
Vi har et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø og er lokalisert sentralt på Majorstuen. Stillingen rapporterer til leder for Video-avdelingen.
Synes du dette høres spennende ut, vil vi gjerne at du viser interesse for stillingen. Du kan vise til en portfolio med relevant arbeid og legger denne ved i søknaden din.
Spørsmål knyttet til stillingen rettes til Camilla Bartens i Teft. Vi behandler søknader fortløpende og mottar gjerne din søknad snarest.