By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vil du bidra til å styrke DNs posisjon som Norges viktigste leverandør av journalistikk og innhold om næringsliv, økonomi og samfunn?
Vi søker en ambisiøs Produkteier - digital kundeopplevelse som vet at gode kundeopplevelser resulterer i økt verdi for kundene våre og dermed økt verdi av kundebasen.
Som Produkteier blir du en viktig brikke i vår nyetablerte avdeling for Kundesuksess og CX som er et viktig satsningsområde for DN og våre ambisjoner for den beste, digitale kundeopplevelsen. Du vil få ansvar for å drive utviklingen av digital selvbetjening på dn.no, eie Min side og Kundeservice på web og automatisere manuelle prosesser for økt lønnsomhet.
I DN og NHST legger vi stor vekt på automatisert markedsføring, og sammen med vårt Advanced analytics-team vil du jobbe tverrfaglig og drive utviklingen av og tilrettelegge for datadrevet kundekommunikasjon i ulike digitale kanaler. Du får også ansvar for å videreutvikle tjenestene i kampanjeverktøyet, Adobe Experience Cloud, mot eksisterende kunder og bidra til en mer sømløs opplevelse.
Du er en person med sterk teknologi- og systemforståelse, og som liker å være oppdatert på digitale trender og gjerne utforsker nye verktøy og tjenester. Du er analytisk og evner å identifisere relevant innsikt i mengden av data, og omsetter innsikten til tiltak som gir resultater for forretningen. Rollen vil samarbeide med og støtte flere funksjoner, så gode kommunikasjons- og samarbeidsevner er veldig viktig.
Ditt hovedansvar blir å:
Ønsket bakgrunn:
Du vil jobbe tett både med de andre i teamet, og rapportere til leder Kundesuksess og CX. Teamet jobber tverrfaglig med øvrige avdelinger i DN, både redaksjonelle og kommersielle. Vi tilbyr sentral plassering i Oslo sentrum og gode pensjonsordninger og forsikringer. Her er det høyt tempo og uformell stemning, og du vil få en nøkkelrolle i digitalisering av kundeopplevelsen. Det er stort rom for egne initiativ og gode muligheter for faglig utvikling.
Nøkkelord | Marketing Automation, CX, Kundekommunikasjon, Digitalisering, Kundeopplevelse |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Forretningsutvikling |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Internett |
Arbeidsgiver | Dagens Næringsliv AS |
Christian Krohgs gate 16 | |
0186 Oslo | |
Nettside | www.dn.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Søknadsfrist | 31.08.2020 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Produkteier - digital kundeopplevelse |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Eivind Ruud Johnsen Rådgiver/Partner eivind@teft.no +4792282349 |
Katrine Toven Rådgiver Katrine@teft.no +4790760718 |
unnamed.jpg 130 Kb |
_PS17193.jpg 25.89 Mb |