By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Euro Sko Gruppen er Skandinavias største skokjede med over 360 butikker i Norge, Sverige og Danmark. Eurosko er hovedkonseptet, men kjeden omfatter også konseptene DNA, Shoe Gallery og Shoeday. Sortimentet i butikkene består både av private labels og internasjonale merkevarer. Skokjeden har som ambisjon å være «byens beste skobutikk» og suverene innen omnikanal markedsføring i skobransjen.
Er du en analytiker med sterk digital kompetanse og som brenner for innsiktsdrevet markedsføring? Vi søker etter en initiativrik, selvgående og faglig dyktig kollega som ønsker å spille en viktig rolle for hvordan vi designer og videreutvikler våre digitale kundereiser. Euro Sko Gruppen har ambisiøse mål for sin omnikanalstrategi, og innsiktsbasert markedsføring har en sentral plass i dette. Som analytiker hos oss, vil du få ansvar for å ta i bruk store mengder data fra ulike kilder på måter som gir oss innsikt i hvordan vi skal skape bransjens beste kundereise. Du vil få en sentral rolle i vår markedsavdeling og være vår fremste pådriver for å løfte avdelingen og innsikt som fagområde.
Du vil tilrettelegge for økt bruk av data i beslutningsprosesser relatert til kundereisen gjennom analyser, dashboards og andre visualiseringsverktøy. Som en retail virksomhet er vi i stor grad kampanjedrevne, og med ditt kremmerskap og kommersielle blikk, vil du hjelpe oss med å lage bedre og mer lønnsomme kampanjer. For å lykkes hos oss må du være proaktiv, nysgjerrig på hvorfor ting fungerer eller ikke fungerer og ta initiativ til å avdekke hva vi skal forsterke og forbedre. Du må også kunne foreslå løsninger, kvalitetssikre bestillinger til utviklere og IT prosjektledere og teste implementerte løsninger.
Ansvarsområder:
Erfaring/bakgrunn:
Du er en analytisk person med sterk digital kompetanse og god kommersiell forståelse. Du må være nysgjerrig og ta initiativ, og like å jobbe i team. Du jobber strukturert og er komfortabel med tekniske løsninger og kan definere behov knyttet til dette.
Stillingen er lokalisert i Euro Sko Gruppens hovedkontor i Moss, og vi tilbyr gode betingelser og et hyggelig arbeidsmiljø.
Nøkkelord | ROI analyser, E-Handel, Innsikt & analyse, Digital analyse, Markedsanalyse |
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Varehandel |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | Euro Sko Gruppen |
Solgaard Skog 86 | |
1599 MOSS | |
Nettside | www.eurosko.com/no/ |
Søknadsfrist | 26.11.2019 |
Arbeidsplass | Moss |
Tittel | Analytiker omnikanal |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Henrik Sandberg Rådgiver/Partner henrik@teft.no +4790739816 |
Katrine Toven Rådgiver Katrine@teft.no +4790760718 |